Pressemeddelelse Lindknud Aftenhøjskole.

Torsdag d. 15. november kl. 19 byder Lindknud Aftenhøjskole velkommen til Stephanie Lose, som holder foredrag med titlen: ”I spidsen for region Syddanmark, regionerne og sundhedsvæsenet”.  Stephanie Lose blev i 2015 valgt til regionsrådsformand og er efterfølgende også valgt som formand for de danske regioner. Det er således en central skikkelse i det danske sundhedsvæsen, som gæster aftenhøjskolen denne aften. – Med regeringens planer om snarlig ny sundhedsreform, vil der være mange spørgsmål, som kan belyses ved denne lejlighed. Stephanie Lose er sproglig student fra Tønder Gymnasium (2001) og nationaløkonom, Cand. Oecon., fra Syddansk Universitet. Hun afsluttede sit speciale som 23-årig i 2006, hvorefter hun straks fik job i Jyske Bank. Fra 2010 til 2015, hvor hun blev regionsrådsformand, arbejdede hun som underviser – adjunkt – på Erhvervsakademi SydVest i Esbjerg. Privat er Stephanie Lose gift og mor til 2 piger. Alle er velkomne til foredragene, som finder sted på Bøgevang i Lindknud.