Årsberetning 2009/2010 fra Badmintonudvalget

I år har vi været så heldige at få trænere til begge vores Badminton hold.

Lars Lund træner de yngste (10 spillere) –  Der har været en sådan tilstrømning til det hold, at vi har måtte rykke nogle op til de ældste ungdomsspillere. De ældste ungdomsspillere (12 spillere) er blevet trænet af Tobias Jensen og Brian Bech. I alt 22 spillere på badminton ungdom, som er det samme antal som sidste år. Tobias og Brian har haft nogle af deres spillere med til DGI stævne i Medius i Holsted her i januar.

Mht. motionsspillere, så er der udlejet 8 baner i denne sæson, en nedgang på 2 baner i forhold til sidste år.

Derudover bød 2008/2009 på afholdelsen af klubmesterskaber. Desuden havde vi en hyggelig motionsspillerafslutning med double turnering og rejemadder.

Badmintonudvalget består af Thomas og Jeg Idet Åge Jacobsen forlod udvalget umiddelbart før sæsonen gik i gang.

I 2010/2011 håber vi på at kunne finde en person mere til badmintonudvalget. Hvis du har lyst til at være en aktiv del af badmintonudvalget, så ring til Tina på tlf. 30256149 og hør mere.

Badmintonudvalget

Thomas og Tina .